Przeglądaj naszą kolekcję, dodaj wybrane rośliny do koszyka i przejdź do kasy.
Tak, pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, aby wprowadzić zmiany.
Tak, oferujemy zniżki przy dużych lub firmowych zamówieniach. Skontaktuj się z nami po więcej informacji.
Oferujemy standardową i ekspresową dostawę na terenie Polski. Czas dostawy zależy od lokalizacji.
Po wysyłce otrzymasz link do śledzenia przesyłki na podany adres e-mail.
Obecnie wysyłamy tylko w obrębie Polski, ale planujemy rozszerzenie usług w przyszłości.
Możesz zwrócić rośliny w ciągu 14 dni, jeśli dotrą uszkodzone lub w złym stanie.
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, podając numer zamówienia oraz zdjęcia rośliny. Pomożemy Ci przejść przez proces zwrotu.
Zwroty są przetwarzane w ciągu 5–7 dni roboczych po zatwierdzeniu zwrotu.
Akceptujemy karty kredytowe/debetowe, PayPal oraz przelewy bankowe.
Tak, wszystkie transakcje są szyfrowane i przetwarzane przez zaufane systemy płatności.
Tak, wszystkie nasze rośliny pochodzą od sprawdzonych hodowców.
Rośliny są naturalne i mogą się różnić, ale gwarantujemy, że dotrą zdrowe i dobrze zapakowane.
Nie, możesz dokonać zakupu jako gość. Konto ułatwia śledzenie zamówień i otrzymywanie ekskluzywnych ofert.
Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta poprzez:
mail: info@verdea-plants.pl
telefon: +48 733868182
Tak, Verdea oferuje karty podarunkowe — idealny prezent dla miłośników roślin!
Skontaktuj się z nami tutaj. Chętnie pomożemy!